петък, 5 декември 2014 г.

Очаквай ни, Дядо Коледааа!

Роси, започнахме :)! Въодушевлението бе неописуемо. Даже забравихме да си направим снимки :). 
Всеки е подготвил своите материали - писма, коледни песнички, клипчета, поздравителни картички, че и игри има - все пак предстои ваканция и ще има много време за забавления :). Екипът е в готовност. Раздадени са кодовете и паролите за достъп - учениците влизат в тайнството на Glogster EDU. Вълнуват се. Някои се притесняват, че няма да се справят, но ние всъщност заникъде не бързаме и наистина се забавляваме :). Приятни емоции и вълнения! А резултатът е повече от обещаващ - за първи път отваряме програмата Glogster EDU и  вече имаме работни варианти на глогове с писмото до добрия старец. Очаквай ни, Дядо Коледаааа!
PS Към екипа ни ентусиазирано се включи и г-жа Петя Георгиева - и като "ученик", и като помощник :). Благодаря! 

4 коментара:

  1. Аз благодаря, че ме приехте! Вълнувах се и се радвай май повече и от учениците - дано не са ми се смели много:)) Специални благодарности на Биляна, че ме включи в своето писмо!

    ОтговорИзтриване
  2. А за снимките - виновна:(, но какво да направя, като ме омагьоса глогстър приключението! Но, ти не тъжи - по-важни са не спомените, които ще останат в албумите, а тези в сърцата!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не държа на снимките, определено емоциите са по-ценни! Проектът обаче изисква документиране на работните етапи, а аз забравям да снимам (и то не за първи път), увлечена в работата, грабната от емоциите... :). Важното е, че на децата им хареса и се запалиха. А и ние - също :)

      Изтриване